“Абетка для директора”: основні методи самооцінювання якості освіти

Щоб оцінити стан справ за будь-яким аспектом освітньої діяльності школи чи прийняти управлінське рішення, потрібно мати необхідну інформацію.
У процесі самооцінювання якості освітньої діяльності застосовні такі методи збору інформації:
✅ ОСНОВНІ:
▪️ вивчення документації
▪️ спостереження
▪️ опитування
✅ ДОДАТКОВІ:
▪️ вивчення освітніх ресурсів, які розробляються/використовуються вчителями
▪️ вивчення та аналіз учнівських робіт.
Під час самооцінювання педагогічним колективам стане в пригоді порадник «Абетка для директора», де детально описано особливості застосування методів збору інформації та оброблення отриманих даних👉 https://bit.ly/4181coW
Порадник видано за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.