Щоб оцінити стан справ за будь-яким аспектом освітньої діяльності школи чи прийняти управлінське рішення, потрібно мати необхідну інформацію.
У процесі самооцінювання якості освітньої діяльності застосовні такі методи збору інформації:
ОСНОВНІ:
вивчення документації
спостереження
опитування
ДОДАТКОВІ:
вивчення освітніх ресурсів, які розробляються/використовуються вчителями
вивчення та аналіз учнівських робіт.
Під час самооцінювання педагогічним колективам стане в пригоді порадник «Абетка для директора», де детально описано особливості застосування методів збору інформації та оброблення отриманих даних https://bit.ly/4181coW
Порадник видано за підтримки ініціативи «Система забезпечення якості освіти», що впроваджується в межах проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe, Support to Ukraine’s Reforms for Governance). «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.