ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ: РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ОСВІТЯН

Найбільший виклик навчання дітей під час війни – як працювати з класом, коли учні пропускають заняття, не можуть концентруватися на вивченні тем. Посібник “Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків” є першою спробою допомогти вчительству переструктурувати свою роботу, наважитися вибирати з програм головне, визначати посильний обсяг матеріалу.

Ігор Хворостяний створив рекомендації для вчителів української мови та літератури в рамках реалізації проєкту “Клуб НУШ” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

Зокрема, зі збірника вчителі дізнаються про:

  • загальні принципи та планування подолання освітніх втрат у школі;
  • зміну моделей педагогічного мислення;
  • форми організації освітнього процесу в умовах війни;
  • стратегічну готовність до викладання онлайн (чекліст перед початком навчання);
  • надолуження освітніх втрат з української мови й літератури в 5-11 класах: алгоритм і ресурси, за допомогою яких можна розробляти навчальний контент;
  • приклади навчального контенту й педагогічного інструментарію, зокрема, для інтегрованих уроків.

Цим посібником упорядники хотіли надихнути вчителів та вчительок української мови і літератури мислити поза межами роками перевірених конспектів.

Джерело