“Абетка для директора”: основні методи самооцінювання якості освіти

Щоб оцінити стан справ за будь-яким аспектом освітньої діяльності школи чи прийняти управлінське рішення, потрібно мати необхідну інформацію. У процесі самооцінювання якості освітньої діяльності застосовні такі методи збору інформації: ОСНОВНІ: вивчення документації спостереження опитування ДОДАТКОВІ: вивчення освітніх ресурсів, які розробляються/використовуються Читати далі …

Створення освітніх програм, розроблених не на основі типових

    Освітня програма – один із чинників, що визначає якість освітньої діяльності. Чинне законодавство України декларує автономію закладів освіти не лише у виборі, а й у створенні освітніх програм. Порядок проведення експертизи та затвердження освітніх програм повної загальної середньої Читати далі …

Сертифікація-2023 охоплюватиме вчителів початкових класів, математики, української мови та літератури

Визначено строки реєстрації та граничну кількість педагогічних працівників для участі в сертифікації 2023 року. Цьогоріч сертифікація педагогічних працівників масштабується також на вчителів математики і української мови та літератури, які забезпечують реалізацію нового державного стандарту на першому циклі базової загальної середньої освіти. У Читати далі …

Оцінювання учнів 6 – 11 класів

Оцінювання школярів 6-11 класів здійснюється відповідно до нормативно правових документів: Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17); Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 Читати далі …

Номенклатура справ. Чек-лист для директора ЗЗСО

Згідно з сучасними вимогами до організації діловодства кожний заклад освіти зобов’язаний щороку складати і затверджувати нову номенклатуру справ – систематизований перелік назв справ, що формуються у його діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ. А чи впевнені, що склали його за Читати далі …