Учителі ділилися своїми напрацюваннями у вирішенні самоосвітніх проблем, ідеями, планами

 156752689 868669640360697 4983131757679330037 n.jpg? nc cat=102&ccb=1 3& nc sid=ad2b24& nc ohc=LYwskqdyeP0AX EyBOQ& nc ht=scontent.flwo3 14 березня відбулась зустріч організована ЦПРПП з учителями початкових класів, до якої приєдналися 18 педагогів з НЗТрускавецькоі МТГ. Як амбасадори змін в початковій освіті, учителі ділилися своїми напрацюваннями у вирішенні самоосвітніх проблем, ідеями, планами.

 

Безпосередньо до діалогу з консультантом Лецюком І.З. долучилися вчителі: Г.В.Шубак, НВК; Жеплінська Н.М, Л.В.Хомин, М.М.Вовнянко, М.М.Коннова, Г.П.Савчин. Наталія Валеріївна Томашівська, СЗШ №1, презентувала досвід використання мультимедійної презентації в організації оцінювальної діяльності, розвитку у школярів критичного мислення.

За результатами анкетування учителів з початкової освіти, 63 респонденти, було визначено завдання, які є першочерговими для вирішення.

Наприклад, самооцінка рівня володіння засобами організації дистанційного навчання в початковій школі показує, що29 (46%) мають середній рівень, 31 (49,2%) – достатній рівень, 3 (4,8%) – високий рівень володіння.

З огляду на це, було запропоновано ознайомитися з технологіями організації дистанційного навчання, досвідом використання, увести деякі технології у власну практику.

Учасникам запропоновано участь в дистанційному практико-орієнтованому проєкті «Мій найкращий урок онлайн».

Виконуючи пошукові завдання передбачається ознайомлення з:

– з технічними особливостями організації дистанційного навчання (запис онлайн-трансляції);

– з інструментами для дистанційного навчання (35 інструментів, добірка НУШ);

– з можливостями платформи створення інтерактивних вправ Learningapps.

– із сервісом Дія. Цифрова освіта. Зокрема курсом “Інтерактивне навчання: інструменти та технології для цікавих уроків”.

формування та розвиток умінь:

– шукати інформацію релевантну до критеріїв пошуку;

– поширювати гіпертекстові посилання на джерела (url-адреса);

– створювати, використовувати вправи Learningapps, створювати на них посилання, поширювати їх у професійні спільноті;

– готувати презентацію для демонстрації в черговій зустрічі. Наприклад, інтерактивної вправи Learningapps.

З метою реалізації завдань проєкту «Мій найкращий урок онлайн» було створено блог https://mybestlesson2.blogspot.com/, який має стати міні платформою доступу до Інтернет-ресурсів, організації зворотного зв’язку з учасниками професійної спільноти учителів початкових класів Трускавецької МТГ.