Навчаючи, вчуся або з досвіду роботи вчителів початкової школи

Lye7njCBl44GeBWIje7S9uqEeBo9EszZpY3El3MTjonVJl7wqgrm0ziSoGDScMamJxa cVXyqea2gs3CbtoX1lcUmGyPqJAckr1Ke0i8DlnlVJBIwfYUdNX0rU9LaiIZ1E0PMiC2NhTvq gWPZpJoSMb1kJD 93sYpausYrddlPLwXKUq nduh1MQgguCMadCeUvzZ2CPCxiyw63xgkM8WZ6pZ83T7aOQ9ckHeC1wxpQFrmNqYS7BN vk 1bBgvbLWtG4 u2V7X7GAr2p rjWoJ7qTRLxfhnBQOiKRr6SGUNW FezuDqc7R mVJCjnwaDkf7EDQ0F8FppoQ2wPAiwIZS3oXaOFYrfdyLHyD rqz3zsfeRLLNk2IVCpslRsQByixPMRMb49abuJdYBAxbfM0KwsWHGQbjpO5j5hgRWqgw95FBB8r U9X9xiHsRVeowuNfK2nGeDF Aial01v40yfUm4gJNSNvT49EjXTJ1kx2jGt1wjn5FCcNOexI6Gd1CG6T4dgacdXZR52q5JBUiGZQG712qpV4W32su4cSJby2PVyxoM9cuALktfV4mv0Kw2 2228Ry1glO76VFM GHM tUBqUWOt39w8oCp2GHTJa1X RE3Hv7EoGmSMNcDQlxm1AhiElxWPj7 WKG841l3LasnimmhfZh5QbhmV48kr1AeuHH4CM4VGBhH2Jl QxxfPem rwz5PhwB4M SmvIs=w1100 h680 no?authuser=0«Повноцінними є лише ті знання,
які дитина здобула власною активністю» –
Йоганн Песталоцці

Узагальнення власного педагогічного досвіду та його презентація педагогічній спільноті – одна з функцій учителя початкових класів, яка була на високому рівні продемонстрована педагогами ЗО міської територіальної громади, які атестуються.

З метою предметного обговорення досвіду колег, напередодні для професійної спільноти було представлено документ з посиланнями на розміщені матеріали для попереднього ознайомлення.

Професійні компетентності, знання предмету, вміння та навички були представлені колегами у формі відеоматеріалів показових занять, мультимедійних презентацій, лайфхаків учителя Нової української школи.

Використання технологій кооперативного, ситуативного, групового навчання презентовані учителем Вовнянко Мирославою Мирославівною, Станильський ЗЗСО І ст.

З прийомами ефективного використання цеглинок Лего як інструменту розвитку конструктивного мислення учнів початкової школи поділилися Савчин Галина Петрівна та Чернецька Галина Євгенівна, Уличненський ЗЗСО І-ІІІст.

Реалізація ігрової моделі навчання, необхідність підпорядкування гри визначені дидактичній меті розкриваються у методичних напрацюваннях Клепач Марії Дмитрівни та Якубів Оксани Василівни, Уличненський ЗЗСО І-ІІІст.

Різні форми проведення підготовчої роботи перед написанням переказу стали предметом для обговорення методичної мети уроку учителя Жеплінської Наталії Миронівни, СЗШ №1. Педагог демонструє ефективне використання на уроках інтерактивних методів навчання, мультимедійних презентацій, технічних засобів навчання.

Мета нетрадиційного уроку-концерту учителя Задорожної Наталії Тарасівни, СЗШ №1, розриває методику формування креативності учнів початкових класів засобами музичного мистецтва.

Активний обмін ідеями, аналіз методичних проблем учителів початкової школи, участь в обговоренні засвідчують їхню активну позицію, прагнення до саморозвитку підвищення професійного рівня. Анкети самооцінювання дозволили вчителям оцінити свою професійну кваліфікацію та готовність до професійної діяльності у рамках відповідної кваліфікаційної категорії.