Синхронне асинхронне навчання. Особливості організації. Робимо цифрові технології нашою новою суперсилою.

ACtC 3d6nYsm4jnDmaYn9mWnoh 7z82luTPjGJhHDCV i24c6TAFHb41ZvIOSWLQ7QBJJjHrAM21pkPhcFSRMLsa r5vqyDG Im41G7efD4AwW87UHQEqnSyElHQFXT4VhU8OCeaGPSwH 4gOda65KFOjybP=w686 h506 no?authuser=0

Синхронне асинхронне навчання. Особливості організації. Робимо цифрові технології нашою новою суперсилою.

25 березня відбулася онлайн-конференція на тему «Синхронне, асинхронне навчання. Особливості організації», до якої долучилося 30 учителів початкової школи, голови методичних об’єднань учителів МТГ. Директорка ЦПРПП МТГ, Інна Миколаївна Форемна, наголосила на актуальності проблематики обговорення, акцентах щодо організації дистанційного навчання в початковій школі.

З темою «Дистанційна освіта: аналіз нормативної бази» виступила кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатичної та технологічної освіти Запорізького обласного інституту післядипломної освіти, учитель інформатики Ірина Миколаївна Сокол. В діалозі з колегами було розглянуто та проаналізовано документи, в яких порушено питання готовності учителя до здійснення дистанційного навчання, електронного документообігу, платформ синхронного асинхронного навчання, технічного забезпечення та Інтернету в суб’єктів освітнього процесу.

Досвід використання сервісів організації дистанційного навчання в початковій школі представила старший учитель Станильського НВК Мирослава Мирославвівна Вовнянко. Педагог представила алгоритм реєстрації, розробки та поширення серед учнів контролюючого контенту освітньої платформи «На урок».

Лайфкак, як цікаво та змістовно організувати зворотний зв’язок з учнями під час дистанційного навчання, продемонстрував консультант ЦПР І.З. Лецюк. Учасники отримали експрес-інструкції для участі в практичній роботі зі створення та віртуальної дошки на інтерактивній карті Трускавецької МТГ. Учителі успішно впоралися із завданням: створили дописи, висловили свої побажання, завантажили фото, позитивно оцінили результат спільної зустрічі.

Долаємо виклики нової шкільної реальності разом.