З проекту “Несіраптаха” в ДНЗ №4

VduxlX6OHAeCqZfTVvTru2pcDeLue3Pf3 5LF6VY9H2LX3lxtDmDqn rx0tOr6CcV7dPoOG6pFxBCU6AfHQnVnqD8Rg2ODiflOitD dIWFSVcxAXfAm3zZV3rNG9yXOzu7OjbHzyf9GBxPPMh GZrKByk 2VcqCsxOaYZ GtVfUawmoaNPcU700E TrtX6YTeEOLiEtjmY8AO1tr1cN1VeqY5CbBRLXg10 toop2SV9ZK5VTzYhuzMh4p7nEDLseS0IzFyioG X5wjOsa QYyroP6EAkHlUz8U54QpDE4ZJmx76MU3lZpIq7FitAysKXid9XIVeGjM759Yh0jqua3IRYnhPw7pQ7dxr C3vekS3v0xqcXIKe8askTgI7szdxfEuS0bfxuRiAoVJ4cj bvqo8WIOQxDqLeno0ffG9tAfoqRRgxAl9OV5PZeTvRq NJx8nufl8IUFJlYndSxUg3y3xqnMwSNI3pFD1JzSBj60djsqGYnZ9sM55vhZS54BXc4IK63GlpIbQSrjx758LhcJElrb0osojVuFx3sQqkwwFwyDJmTF29vlgYCoyfRAcixlpV OWEdbdgYsRY9KocCbnO2sT0jxtAoWyA6MatO33e7YSeaCO0ySrwziRH8XpQwgpgNZrPcdE21hxtK7OxmdFbmq16kp0e4fDWsC8IEKF79zgk5PaXh0zf3JdCBPrvVblkjP7rVXVZ1Rfxo0 PG8=w960 h540 no?authuser=0EW7TObNpvMmz vlN2H5ASVbMzqNBIngaAzyiQhIc7eVr y5 tuSTpniwJ3rDRffoq7XLAAWkzIeZIVAoA7eE6DvrBKoVTXfI8ulK0DUOZsKMBPKEIS8L6H29ws1yhfW7jPHm2LfLuv06ptvswmGpmqKZuXE6xch8s8qcXJpIUYD HvgE5Ikt6bW0xyz7a3wRgGQ5PRWMGBlr8icAA5zarFwRPYytbxSl4b60I3vnfjXp7rXF8D GgIWxYd982zUHCN5SPI3SkeuV qdI6NdnHXJ9Ba8bpabuR64pLBNLRkwKQFzbyxBc622dVF9H RtJw6S1zspUtlW6rPxYEhjZgIo8WpZ9FtebJLLB7p18JzKxR7aHAX3n3aWUgnpMCtQfj1 niwDd2WF774MNBtcHlqA2MUkxDO6kceV7nO8PkDtLByxpDnjYAy4loxGEyG1rqk8wpbZ4qniPmCd4G5qSGXqnfU ivwvYfLWesxWjME5vm4WyOz9VHa 1s76OAomigLbfdiAHv1fJHE 7ZJo1DfxmdfOOI1ZUTxpiOsG4RzOI99FCB4flfDU3fDeVhA5croyiClyQjBYDL6KbmJED1Ra3KgSKefi0GFdVBflu WPTjMJr0v2Pen9Q6Fg4cbPaSlfLbwfXNZbmeFU64kOeugRyV lTiOy5GXnEUjhKZXEeB16AT0D8K1VASDGgw8M2fttA9jvu3tZSKGHA5VBWkM=w600 h338 no?authuser=0Розвиток науки і техніки сприяв появі нових форм навчальної комунікації, новітнім методам розвязання освітніх завдань. Відбувається еволюція змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження новітніх освітніх технологій. Досвід показує, що все нове із часом стає традицією і що традиції утверджує соціум, а новаторами виступають яскраві особистості реформаторського типу. Саме такими яскравими особистостями виявилися педагоги ДНЗ 4 “СонечкоМельник О. М.(вчительлогопед), Дутка О. В. (вчительлогопед) та Стецишин Н. Є. (музичний керівник), які продемонстрували, як творчо та успішно впроваджують у свою педагогічну діяльність такі інноваційні технології як суджок терапія, акватерапія та музичне виховання дошкільнят за системою Карла Орфа у проєкті серед спільноти дошкільників  НЕСІРАПТАХА“.