Гра як основна та принципова потреба учнів під час навчання та розвитку, як умова становлення творчої, відповідальної особистості.
Пандемія COVID-19 вплинула на особливості організації навчання, соціальне дистанціювання, психічне здоров’я та соціально-емоційне благополуччя, що є основою здатності дітей до навчання.
Це, в свою чергу, вносить корективи у зміст та форми професійного розвитку педагогічних працівників. 7 травня для учителів початкової школи Трускавецької МТГ було проведено презентацію міжнародної навчальної програми для професійного розвитку педагогічних працівників на тему: «Як справлятися зі змінами у житті: соціально-емоційне навчання через гру».
Консультантами центру було представлено інтерфейс середовища, структуру та зміст курсу, поради щодо використання програми FutureLearn, особливості планування та проходження навчання. Під час курсу освітянам пропонується досліджувати виклики, з якими стикаються діти; дізнатися більше про навчання через гру та дієві стратегії управління стресом.
Учасники курсу отримують: необмежений доступ до курсу, необмежений доступ до статей, відео, обговорення, вікторин, сертифікат про проходження курсу у форматі pdf за умови виконання 90% змісту.
Очікувані результати навчання: застосування методів соціально-емоційного навчання через гру; оволодіння стратегіями послаблення наслідків кризових ситуацій; застосування стратегій для співпраці з іншими дорослими для створення послідовності у соціальній екосистемі дитини; опанування навичками управління стресом включаючи усвідомленість, індивідуальні та соціальні стратегії, уміння надавати психосоціальну підтримку дітям.
Для довідки. Авторами курсу є амбасадори навчання через гру, спеціалісти з гуманітарних питань The Lego Foundation, наукові співробітники та керівники лабораторії EASEL при Гарвардському університеті, що досліджує проблеми розвитку та виховання дітей та ін.
Заохочуємо до проходження курсу.