Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей учнів на уроках математики

Математика формує систему інтелектуальних та моральних цінностей учня, сприяє адекватному застосуванню математики для вирішення проблем повсякденного життя.

12 січня відбулася зустріч вчителів математики Трускавецької громади на тему «Обмін досвідом щодо формування математичної компетентності учнів 5-х класів НУШ». Вчителі мали можливість поділитися власним досвідом роботи , зокрема:

Оксана ЧЕРНЯК, вчитель математики СЗШ № 1 м.Трускавця розглянула основні види оцінювання навчальної діяльності учнів на уроках математики НУШ. На основі щоденника спостережень проаналізувала види діагностичних контрольних  робіт, продемонструвала основні інтерактивні платформи та зразки авторських  інтерактивних завдань.

Михайлина ГРИЦИК, вчитель математики СЗШ № 1 м.Трускавця ознайомила присутніх з відмінностями формувального та рівневого оцінювання, зазначивши, що НУШ акцентує увагу на формувальному оцінюванні, процесу навчання заради  навчання. Продемонструвала використання платформи ClassRoom для публікацій матеріалу уроку (презентацій, відеозаписів), завдань та оцінювання учнів, ведення щоденника спостережень – характеристики навчальної діяльності.

Ольга САЛАНЬ, вчитель математики СЗШ № 3 м.Трускавця репрезентувала використання Class dojo – онлайн-інструменту формувального оцінювання,  особливості ведення щоденника спостережень.

Іван ТИМИШИН, вчитель математики Доброгостівського ЗЗСО акцентував увагу на формуванні математичної компетентності на уроках математики, продемонструвавши записи фрагментів власних дистанційних уроків.

Такі зустрічі є дуже корисними, надають можливість обговорити певні напрацювання , запозичити кращий досвід колег та ефективно використовувати в освітньому процесі.