Засідання “Методичної студії” для вчителів математики Трускавецької громади

20 лютого відбулось засідання “Методичної студії” для вчителів математики Трускавецької громади, модератором якої була консультант ЦПРПП Галина Мілян. На відеозустрічі була присутня директорка ЦПРПП Інна Форемна.

Своїми напрацюваннями, методичними родзинками ділилися вчителі, які атестуються: Грицик Михайлина Іванівна, Вишатицька Лілія Іванівна, Коколюс Оксана Вартоломіївна, Тріщук Оксана Іванівна, Сокол Олена Ростиславівна, Боднар Ірина Михайлівна, Левицька Ірина Ігорівна.

Ірина Боднар опанувала новий інструментарій формувального оцінювання в 5 класі НУШ, нові методичні практики, які зовсім відмінні від класичних, навчилася знаходити креативні рішення.

Вишатицька Лілія Іванівна продемонструвала ефективність роботи платформи «МійКлас», яка пропонує широкий спектр матеріалів, зокрема: завдання, тести, покрокові розв’язки.

Грицик Михайлина Іванівна уміє зацікавити учнів математикою, навчити їх засвоювати набуті навички і знання в реальних життєвих та навчальних ситуаціях, формувати математичні компетентності та сприяти їх інтелектуальному розвитку.

Коколюс Оксана Вартоломіївна продемонструвала використання середовища GeoGebra. Це вільно-поширюване динамічне геометричне середовище, яке дає можливість створювати «живі креслення» для використання в геометрії, алгебрі, планіметрії, зокрема, для побудови за допомогою циркуля і лінійки. Серед переваг використання Geogebra: доступність інтерфейсу, потужний функціонал, можливість зберігати розробки на різних пристроях, переваги роботи в онлайн і офлайн режимах. Програма Geogebra допомагає краще зрозуміти матеріал та робить заняття цікавішими у плані методів подачі теоретичної та практичної складової під час онлайн навчання.

Тріщук Оксана Іванівна  зупинилася на проблемах викладання математики в умовах реального часу та  роботі з обдарованими дітьми.

Сокол Олена Ростиславівна зупинилася на мотивації до вивчення математики,  та практичних вправах, які використовує на розвиток творчих здібностей у здобувачів освіти.

Левицька Ірина Ігорівна працює над проблемою «Розвиток логічного мислення на уроках математики». Вона розглянула ігри, які використовує для формування і розвитку логіки.

Такі зустрічі є дуже корисними, адже так ми навчаємося разом.

Наші вчителі в умовах війни  тримають освітній фронт. Навчають, надихають, підтримують, ведуть за собою. Мають силу розбудовувати освіту та змінювати її на краще. Разом до Перемоги!