
Для впровадження освітньої реформи НУШ потрібна команда вмотивованих, підготовлених вчителів, які розуміють новітні процеси в освіті, володіють інноваційними методиками та технологіями навчання та оцінювання знань і вмінь учнів, формування відповідних компетентностей тощо. З цією метою освітяни Трускавецької та Меденицької ТГ, які вкладають предмети природничої галузі у 5-6 класах НУШ у червні мали можливість прослухати курс “Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6-х класах. Природнича освітня галузь”, завданням якого є формування усвідомлення причин освітніх втрат та їхній вплив на діяльність учителя на уроці, уявлення про новації та виклики оцінювання, володіння стратегіями формувального оцінювання, методикою формування дослідницьких вмінь учнів та сучасними підходами і практиками із застосуванням дослідницького методу у роботі з учнями, вміння здійснювати рефлексію власної педагогічної діяльності. Учителі обговорили фінський та польський досвід навчання, особливості формувального оцінювання, практичні кейси щодо розвитку дослідницьких вмінь учнів, аналітику освітніх втрат. Навчання проходило у невимушеній, доброзичливій атмосфері довіри, обміну досвідом, спілкування, дискутування. Модератором зустрічей була педагог-тренер, вчитель географії НВК «СЗШ№2-гімназія» – Галина КЛЮЧНИК.