Нейропсихологічний підхід у діагностиці та корекції тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку

zobrazhennya viber 2025 06 12 20 02 51 862

26 березня відбулося засідання професійної спільноти вчителів-логопедів ТТГ на тему «Нейропсихологічний підхід у діагностиці та корекції тяжких порушень мовлення у дітей дошкільного віку», під час якого вчитель-логопед ДНЗ 2 “Ялинка” Богдана Дідух провела відкрите підгрупове заняття з використанням вправ для розвитку міжпівкульної взаємодії, а вчитель-логопед Оксана Костів продемонструвала методи та результати корекційної роботи за допомогою мозочкової стимуляції, що сприяє створенню нових нейронних зв’язків, чим позитивно впливає на мовленнєвий розвиток дитини, покращує увагу та концентрацію, сприйняття дитиною усного і писемного мовлення, допомагає розвинути навички читання.