Відповідаємо на виклики інклюзивної освіти

ACtC 3fDrvnRWadb5sCs0v39AAtee45YXm9B2EqQ2HdFf EvnFC09K2lvrLTbgr2cOd04Gosqbrp0Zv8jFEI1 gs215iJoWRJXDBPPDiWWQZTStAUTqew d0DPXy6bKBuROXutCT06jxXHllrAzF8057YtX2=w1264 h466 no?authuser=0

25 травня консультанти центру професійного розвитку педагогічних працівників з учителями закладів освіти Трускавецької МТГ говорили про підвищення кваліфікації педагогічних працівників початкової школи щодо організації інклюзивного освітнього середовища на основі онлайн тренажеру «МКФ для інклюзивної освіти».

 До аналізу програми, розкриття мети, змісту було запрошено одну з її співавторів – канд. пед.наук, фахівця з питань інклюзивного навчання Українського інституту розвитку освіти (УІРО) Федоренко Оксану Филимонівну. У своєму виступі вона розкрила зміст та структуру дефініції МКФ (Міжнародна класифікація функціонування), концепцію та цілі її застосування як основи для онлайн тренажеру. Акцентувала увагу на тому, що коли йдеться про інклюзивне навчання чи про дітей з особливими освітніми потребами – то це не тільки діти з порушеннями психофізичного розвитку. У той чи інший період свого життя чи не кожна дитина може потребувати підтримки, зокрема і підтримки у навчанні. 

Це передбачає вивчення середовища, а також змін в середовищі, які  можуть сприяти розкриттю потенціалу учнів у навчанні, вихованні та розвиткові. МКФ допомагає поєднати інформацію з різних джерел для ширшого розуміння існуючих перешкод для участі, і забезпечити ефективне партнерство педагогів, батьків та учнів.

Пані Оксана ознайомила педагогів з особливостями проходження програми, умовами реєстрації та виконання завдань на онлайн тренажері «МКФ для інклюзивної освіти».

 За умови успішного проходження підвищення кваліфікації (за наявності 50 % і більше правильно виконаних завдань, які автоматично опрацьовуються та звіряються в онлайн тренажері) видається сертифікат УІРО про підвищення кваліфікації, обсяг 1 кредит ЄКТС.  Початок навчання передбачається з червня 2021 року.