Гра як основна та принципова потреба учнів під час навчання та розвитку, як умова становлення творчої, відповідальної особистості.
Пандемія COVID-19 вплинула на особливості організації навчання, соціальне дистанціювання, психічне здоров’я та соціально-емоційне благополуччя, що є основою здатності дітей до навчання.
Це, в свою чергу, вносить корективи у зміст та форми професійного розвитку педагогічних працівників. 7 травня для учителів початкової школи Трускавецької МТГ було проведено презентацію міжнародної навчальної програми для професійного розвитку педагогічних працівників на тему:«Як справлятися зі змінами у житті: соціально-емоційне навчання через гру».
Консультантами центру було представлено інтерфейс середовища, структуру та зміст курсу, поради щодо використання програми FutureLearn, особливості планування тапроходження навчання. Під час курсу освітянам пропонується досліджувати виклики, з якими стикаються діти; дізнатися більше про навчання через гру та дієві стратегії управління стресом.
Учасники курсу отримують: необмежений доступ до курсу, необмежений доступ до статей, відео, обговорення, вікторин, сертифікат про проходження курсу у форматі pdf за умови виконання 90% змісту.
Очікувані результати навчання: застосування методів соціально-емоційного навчання через гру; оволодіння стратегіями послаблення наслідків кризових ситуацій; застосування стратегій для співпраці з іншими дорослими для створення послідовності у соціальній екосистемі дитини; опанування навичками управління стресом включаючи усвідомленість, індивідуальні та соціальні стратегії, уміння надавати психосоціальну підтримку дітям.
Для довідки. Авторами курсу є амбасадори навчання через гру, спеціалісти з гуманітарних питань TheLegoFoundation,наукові співробітники та керівники лабораторії EASELпри Гарвардському університеті, що досліджує проблеми розвитку та виховання дітей та ін.