Оцінка в початковій школі повинна мати оптимістичне життєрадісне начало

ACtC 3eS RXj56TuxUWD xO4q5cWV4x6xNZOek9ljrHTo8iz60VZPpfvruBbcTZy6QVIKWXu60qdauxhXo2xVKtVtkGE FJKwp emoQsuyAPmUGpbEHmYyrXsEjuWB 1v4eh2eCt2WFNS8y7g82G8 pFbm4X=w1280 h768 no?authuser=015 квітня 2021 року на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників учителями початкових класів з використанням платформи Meet була проведена конференція на тему “Оцінювання результатів навчання учнів 3 класів”.

До обговорення було запрошено асистента кафедри початкової та дошкільної освіти, заступника декана факультету педагогічної освіти ЛНУ ім. І.Франка, кандидата педагогічних наук Ростикус Надію Петрівну.

Доповідач проаналізувала принципи організації оцінювання в початковій школі, розкрила особливості оцінювальної діяльності у третьому класі нової української школи. Торкнулася педагогічної спадщини корифея педагогіки В.О.Сухомлинського щодо оцінки та оцінювання, цитувала твори видатного педагога про оцінку в початковій школі як оптимістичне життєрадісне начало.

Детальніше зупинилися на аналізі нормативної бази, роз’яснювальних листах щодо здійснення підсумкового оцінювання у 3-у класі, порядку заповнення свідоцтв навчальних досягнень, класних журналів.

До кола учасників обговорення долучилося 35 колег – учителів з початкової освіти міської територіальної громади. Запланована наступна зустріч відбудеться в контексті реалізації принципів гуманної педагогіки та педагогіки партнерства.