Сертифікація. Міфи та реалії.

PN3HVUbZnUiR4DBzCipOavXEkr0SEvV5BMUJs0uM eq0v 9KDQnjlogq gZMtrAny7ycQHt eSD6UHl1YQjBMksR9Q0SeIMyahJ8q28OoyUuM wv03YiMDN5oMUSO9BdFXJhq6W2tMBSgyWkEsm35SXqR9r eEV1foWixtFcsCGLVVoi6Mth0 LveRWXAlkGmIdeR0JCiDS4i8Vfr6FvW6QKPpwDITAhqJdlapcvFbRyQVeTe4quU0uZIYTgOubODbnCHU8IL9GZfQHnpOYnX2B3clpxkr9Vf1Y 8ZfLwNizClHfMTrz3tQPo2xloLN up8fJo4GsUikdBpWR84DGnQUR7UD9Y xUqtbFHrpeDbC hPtZtGsHbZpV04snjIdJTYEDlj3hnsyvOu3UaSyMhaANLjem3C7iZzuSOTjuateA6E2SyW citBmouhhuevWGqaESCOdixHpdCmnoePQkoI6UPHh0C9YVWB9IbywOaWES0sm5GYrVGr3wZVzB7EmZr6PmA RxBxvCO39MYSIG0jjG6eoSfRaoSw 0tQtFJtr8YLKgZsEzQdHymEBL8Qb08ynIl26uPxctYNoMYTGILuP5eF6F3ry70pccgrh6KgXLYrSwD1cMtmGYj7I2LeDxIO mKNe0KA8SSwZfSOSfQ5FpXVvCzKwVCpqU4Aku0qHnuecQu1sEpkHnSBdDmIEHcwbQ YUltNp gVwxKqd88=w1262 h755 no?authuser=0wcfs7c1mvxDlT3azIvlxeGl6cow4zsFgy7RCG6v9gnnqjBhbj61UM5mYWWJO1AvL60sx6qnBzMyqURCxWeTZsfNLexnllzzfgCkdv3 vq2bUA3 gjrg wZz1BqE3IBEkdYEmspbn4kQrSRfhMt XnaydLCUmDTddssPlUOmh3FvnmNnjhA0p KFgYrVuFrRmpTCKV64J1r9qDNkfpolVqnRmftBRaqpeEBURdx8b05hb27xPplR325B7mFPA8saPHwhuW9Y8p49scB66Tt8j H4qHs8zh7Wyf5 DANmCynK5WrXvm41lu8E1CqJkA5xrHq2l daaiQtj dhtai1JbJUInGMqn X532HgIC9c9e2 4f6Dur4gQyXVnNsKJk0CWnNGpyWp3btG0bT2xEVWz43wI4jn0rPn064VRlJFea30l vQJa E0icp 5dJYFI0FaqLHXdHFghkq1kwmIikcIzGeI8RXZwgrh4z224Yqevp3AYOnD KPvrE5xyUQndTVqZiWfUPXHhnNrpp2ASqSucjwT5pY ltsDJe3QDYKGHVhMUReXDFRMtG n0WRHI6J0bPjjB1 MsN2DcP6VVipzZtWTY jip2V2bAY5rNLz tVUos8O3pv6Vm1G51 F2XHAmz HhUM649u0VX6 EVvLuBgYAODpEOSF T4GJL6PS7dnAwTBtrK9RmCClJq5AAAGI8eLLU08bUqlxSWz3J7I=w1010 h699 no?authuser=0Cьогодні, 6 квітня, на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників з учителями початкових класів МТГ говорили про сертифікацію як:

ЗНО для вчителів початкових класів

можливість пройти позачергову атестацію

шанс отримати сертифікат та 20% доплати

реальність, а не міф.

Досвідом успішного проходження сертифікації, професійними родзинками ділилася з колегами учитель початкових класів Орівської ЗОШ І-ІІ ст. Соломія Василівна Багрич.

Доповідачка відповіла на усі запитання щодо організації, змісту, особливостей проходження сертифікації.

Під час конференції педагоги шляхом анкетування висловили свою думку щодо актуальності та необхідності підготовки до сертифікації фахової підтримки у формуванні готовності до її проходження. Коло зацікавлених осіб, з числа присутніх, складає 60%. Запропоновано створити робочу групу учителів, які мають намір удосконалити рівень професійної майстерності, розширити знання щодо методик компетентнісного навчання, нових освітніх технологій, поширювати свій педагогічний досвід.