
10.01.2023 на засіданні вчительської спільноти природничої галузі проведено науково-інформаційний практикум «Візуалізація навчальної інформації на уроках природничого циклу» в форматі Zoom-конференції.
Сучасна освіта мусить мати випереджальний характер, тобто бути націленою на майбутнє, на розв’язання проблем нового часу, розвиток творчих здібностей учасників навчально-виховного процесу, формування в них проектної культури, нових способів мислення – усього того, що забезпечує успішну соціалізацію. Тож працювати за новими вимогами може лише творчий учитель, що перебуває в постійному пошуку, повсякчасно навчається.
Особливого значення набуває сьогодні застосування нестандартних форм навчання, що захоплюють учнів, сприяють формуванню компетентностей, творчих здібностей.
Особливого значення набуває проблема реалізації принципу наочності на основі розвитку і використання резервів візуального мислення учнів.
Теоретичний матеріал доповідей, стосувався проблем в природничій освіті, можливостей застосування редакторів хімічних формул, онлайн-дошок, програм для редагування відео, засобів для створення мобільних застосунків, онлайн-генераторів хмари слів, мемів та був підсилений практичною частиною. Доповідачі демонстрували широкі можливості використання мобільних застосунків у дослідницькій і навчальній діяльності учасників освітнього процесу, приділили велику увагу формам і методам освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.
Вчителі мали можливість поділитись власним досвідом візуалізації навчальної інформації на уроках хімії та біології.