
Матеріали IV освітянського Форуму “Мовний апгрейд”
Емоційне налаштування як важливий компонент сучасного уроку української мови та літератури

Додатки 1-4 містять навчальні програми об’єднані з календарно-тематичним плануванням для 5-6 класів НУШ, в “тілі” яких розміщені відповідні діагностувальні роботи, фідбеки, таблиці, поради щодо підходів у здійсненні оцінювання результатів навчання учнів у розрізі груп загальних результатів (ГЗР) за 1 семестр Читати далі …

Автори-розробники діагностувальних робіт (за загальною редакцією Барни М.М.) пропонують ТДР №3 і ТДР№4 за двома модельними програмами (2-ий семестр), як один з можливих інструментів оцінювання рівня математичної грамотності п’ятикласників з відповідних тем. Як відомо, одним із нововведень НУШ у базовій Читати далі …