Відмінності формувального та рівневого оцінювання НУШ

11 січня відбувся діалог  професійної спільноти  вчителів історії, правознавства, громадянської освіти Трускавецької МГ  про культуру оцінювання в 5-их класах Нової української школи. Визначальна мета формувального оцінювання – корегування діяльності учителя та учня для покращення результатів навчання. Формувальне оцінювання в школі дає змогу досягти кількох цілей: вибудувати індивідуальну траєкторію розвитку учня, оцінити або визначити досягнення дітей на кожному етапі освітнього процесу, мотивувати учнів до прагнення здобувати максимально можливі результати.

        Педагоги мали можливість ознайомитися з досвідом роботи вчителів історії, які працюють в 5-х класах НУШ, зокрема,  Воронка Богдана Васильовича (СЗШ №1), Пасічника Петра Івановича ( НВК «СЗШ №2-гімназія»), Федик Тетяни Сергіївни (Доброгостівський ЗЗСО), які зуміли опанувати новий інструментарій формувального оцінювання, нові методичні практики, які зовсім відмінні від класичних, навчилися адаптуватися до змін, проявляти гнучкість, знаходити креативні рішення. Зараз найкраща можливість, коли ми можемо реально втілити освітню реформу і здійснити якісно реалізувати НУШ.

Така форма роботи з інноваційними інструментами  отримала багато позитивних відгуків від колег, які діляться своїми знахідками та родзинками.