
17.05 відбулася зустріч з творчою групою вчителів природничої галузі Трускавецької ТГ, які навчають в 5-х класах. Модератор зустрічі Гаврилик Жанна Ігорівна, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників наголосила в своєму виступі на тому, що процес формувального оцінювання має свій дизайн. На першому місці – мета. Ми маємо розуміти, навіщо використовуємо формувальне оцінювання, що воно дасть і чим відрізняється від традиційного процесу навчання. Вчителі мають навчитися визначати особисті потреби учнів за допомогою мозгових штурмів, таблиць, цифрових інструментів Kahoot, Classtime чи звичайної форми Google-форми. Це допоможе зрозуміти, на якому рівні перебувають зараз учні в опануванні теми чи у формуванні наскрізних вмінь.
В обговоренні взяли участь Тетяна Сирватка, вчитель природознавства Уличненського ЗЗСО, Ярослава Галько, вчитель природознавства Орівського ЗЗСО, Мар’яна Жагаляк, вчитель природознавства Доброгостівського ЗЗСО, Галина Ключник, вчитель природознавства НВК «СЗШ №2-гімназія».
Присутні мали можливість ознайомитися з новими методами, прийомами, інструментами формувального оцінювання, зокрема, візуальними, креативними, письмовими та усними техніками, щоденником спостережень.
Такі дієві та цікаві інструменти допомагають якісно покращити результати роботи вчителя та учня.