
11.01. 2023 р. відбулось засідання спільноти вчителів іноземної галузі
на тему: «Формувальне оцінювання як ефективна стратегія підвищення рівня навчальних досягнень учнів п᾽ятих класів НУШ”.
Обговорювались наступні питання:
“Формувальне оцінювання як один з основних різновидів оцінювання, що сприяє покращенню якості освіти та реалізації ціннісних орієнтирів НУШ ” (виступ консультанта ЦПРПП Жанни Гаврилик).
“Сутність та переваги формувального оцінювання», а також уже зроблені кроки та виклики для його подальшого впровадження на уроках іноземної мови у п᾽ятих класах (виступ вчителя англійської мови НВК “СЗШ№2-гімназія” Ольги Терес).
“Різноманітні техніки та прийоми формувального оцінювання. Диференційовані завдання з орієнтацією на навчальні потреби учнів, техніки самооцінювання та взаємооцінювання, письмовий або усний зворотній зв’язок щодо індивідуальних успіхів і невдач тощо” (виступ Анни Гарасим’як , вчителя англійської мови СЗШ №1)
“Комунікативна методика викладання англійської мови. Аспекти роботи з класом: формувальне оцінювання, планування уроків, проєктна робота, квести. Використання Classdodjo для оцінювання формування наскрізних умінь та навичок. WORLDWALL для опрацювання лексики уроку та самооцінювання» (виступ Галини Новік, вчителя англійської мови СЗШ №3).
“Інструменти формувального оцінювання на уроках польської мови у п’ятому класі: Листки самооцінювання/взаємооцінювання. Листки спостереження. Анкети, опитувальники, тести. Критеріальні таблиці для взаємооцінювання та самооцінювання. Портфоліо учня. Нотатник вчителя. Есе.” (виступ Людмили Залевської, вчительки польської мови НВК “СЗШ№2-гімназія”).
Цінність формувального оцінювання полягає в тому, що воно підвищує мотивацію, розвиває вміння вчитися та допомагає учням досягати кращих результатів навчання.