Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей учнів на уроках математики

screenshot 2023 01 12 161456 6e79c56c

Математика формує систему інтелектуальних та моральних цінностей учня, сприяє адекватному застосуванню математики для вирішення проблем повсякденного життя.

12 січня відбулася зустріч вчителів математики Трускавецької громади на тему «Обмін досвідом щодо формування математичної компетентності учнів 5-х класів НУШ». Вчителі мали можливість поділитися власним досвідом роботи , зокрема:

Оксана ЧЕРНЯК, вчитель математики СЗШ № 1 м.Трускавця розглянула основні види оцінювання навчальної діяльності учнів на уроках математики НУШ. На основі щоденника спостережень проаналізувала види діагностичних контрольних  робіт, продемонструвала основні інтерактивні платформи та зразки авторських  інтерактивних завдань.

Михайлина ГРИЦИК, вчитель математики СЗШ № 1 м.Трускавця ознайомила присутніх з відмінностями формувального та рівневого оцінювання, зазначивши, що НУШ акцентує увагу на формувальному оцінюванні, процесу навчання заради  навчання. Продемонструвала використання платформи ClassRoom для публікацій матеріалу уроку (презентацій, відеозаписів), завдань та оцінювання учнів, ведення щоденника спостережень – характеристики навчальної діяльності.

Ольга САЛАНЬ, вчитель математики СЗШ № 3 м.Трускавця репрезентувала використання Class dojo – онлайн-інструменту формувального оцінювання,  особливості ведення щоденника спостережень.

Іван ТИМИШИН, вчитель математики Доброгостівського ЗЗСО акцентував увагу на формуванні математичної компетентності на уроках математики, продемонструвавши записи фрагментів власних дистанційних уроків.

Такі зустрічі є дуже корисними, надають можливість обговорити певні напрацювання , запозичити кращий досвід колег та ефективно використовувати в освітньому процесі.

  • 321800928 1245777309483574 7636273004251178267 n d20209e3 321968216 840330243932914 1286689333146732332 n d20209e3 322054422 983563025954888 8431376616702915080 n 49042abd 322065020 711951823674629 510585181993319535 n 3948e771 323979641 1246282569288127 6362785551273320385 n a94436fa 324499971 731866618507022 3802220615226090021 n fafb7be6 324558746 881467196611948 774361535614238927 n 415978f2 324609394 1583273665433169 4688589062043598658 n 85d3e727 324677347 2097898623732115 2539995691525720943 n ee1fb1c3 324715377 2260720760772328 9102062352651996307 n 1eb3cb0c 324774277 709556270881082 4963009451057029567 n 67336673 324778861 546391840877155 1704294599202571479 n 31bdc448 324778861 720194579456946 9009971058994579780 n c0c87698 324808897 485022360479946 9187091435624066767 n 86419e1d 324822283 893933955130226 8247118391939775891 n 2c9b4442 325068715 888479882330910 7243372573128697431 n bf9f7c66 325103190 721515219328342 2265780175269963719 n c240afb2 325110118 1249756195890577 9151499254182504204 n fa1ed0a5 325177748 643964554150848 2247729805428693292 n fa1ed0a5 viber 2023 01 12 14 56 32 293 ba841601