
16 лютого відбулося засідання творчої групи вчителів історії Трускавецької ТГ на тему «Практики формувального оцінювання».
В обговоренні взяли участь консультант ЦПРПП Гаврилик Ж.І., голова професійної спільноти вчителів історії Пасічник П.І., вчитель НВК «СЗШ№2-гімназія», Каралюс К.М., вчитель історії НВК «СЗШ№2-гімназія», Федик Т.С, вчитель історії Доброгостівського ЗЗСО.
У творчій дискусії визначили маркери успіху та алгоритм формувального оцінювання щодо забезпечення власного фідбеку як для учнів, так і для вчителя. Всі учасники навчального процесу мають бути обізнаними з ними та розуміти їхню суть. Окреслили шляхи покращення ефективності уроку, адже вчителі постійно спостерігають та аналізують, які методики спрацьовують у конкретному класі, а що взагалі не працює, які інструменти підвищують ефективність навчання учнів.
Формувальне оцінювання передбачає діагностику прогалин чи недосягнутих результатів, стимулює учнів до активної і продуктивнішої роботи, визначає їх навчальні пріоритети й стає ефективним складником освітнього процесу.